FEst en onsdag ?!

 
och massa fler bilder som jag verkligen inte pallar lägga in här... kul va det iallafall ( :

Tja!
Vart ska jag börja ?! ridningen med zita gick braa igår, gjorde iordning allt tills imorgon!
Bea kom till mig vid sex och då skulle vi iväg och köpa godis men kom inte längre än till kassan då hon kände sig snurrig och det slutar med att jag fångar henne i panik! Hon blev bättre så vi åkte iväg till Aneby iallafall,
En vanlig Onsdag samlas några hos Lovisa.. asså det finns vell inte så jätte mycket mer att säga!
haha, jag åkte med bussen till tranås med viktor, gurra och sebbe vid KVART över 7? Gick hem från skolan klockan 8 bakis så in i helvete i regn!
vaknade för typ en halvtimme sen, har sovit i flera timmar, Hannes ringde och väckte mig och frågade om jag ska med ut ikväll men nej jag ska jobba så blir ingen utgång ikväll för mig, börjar jobba om typ en timme så det kanske är dags att sätta igång men orkar...
ska upp ap tidigt imorgon med, hoppas verkligen att vi kommer iväg med Zita med!
kommer inte hinna skriva så mycket, Fredag tillbringas med hästarna i kinda och lördag kommer alex och då blir det utgång på kvällen, Söndag är det ju min 18 års dag :D!
Här blir inga barn gjorda så kanske är dags att sätta fart!
ha en bra påsk,
vic<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0