falsterbo i mitt hjärta



Tjaaa!
Asså jag vet inte vad som händer med mig, jag vill aldrig vakna ur min sköna sömn längre.. jag bara sover och sover men ändå är jag trött när jag vaknar och hela dagen!
När jag hade stängt av tre larm i sömnen vaknade jag av att telefonen ringde och jag var försenad till körlektionen!
kom lite sent men vad gör det om 100 år ;D det gick iallafall väldigt bra idag och han sa att jag hade klarat det om det hade varit riktig uppkörning!
Ingen skola idag heller, jag har kommit fram till att det inte har blivit eller kommer bli så mycket på hela veckan, skönt!
när jag kom hem från körlektionen åkte jag direkt till stallet och tränade Heineken för Camilla vilket gick super bra, han är så fin min lilla prick :) Längtar så sjukt mycket efter sommar och sommarlov, inget jävla regn och kyla! jag vill ha shorts, linne, bad och massa andra härligheter! Kan man göra annat än längta till Falsterbo ?!?!
Nu har jag bara varit hemma och softat, klarade sluttestet och även en del extra prov på datan förut med!
ska nog gå och lägga mig och läsa mig bok som höll mig vaken till halv 1 inatt, Jonas gardell- Jenny.. har nyss kommit igång men än så länge är den speciell och ganska intressant och det är precis de egenskaper en bok ska ha för att vara bra för mig :)
Måste bara berätta om min njutning av en cocosboll för en minut sedan, de är så sjukt underskattade!!! man får en sån där Adelövs feeeeling när man äter sånna!
tack o hej! vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0