Eksjö tävling


puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss

Hallo!
Imorse var det bara att kravla sig upp ur den varma sköna sängen,
som tur har jag en snäll mamma som gjorde iordning Celinne så när jag kom till stallet var det vara att åka..
Red bara en klass, 110. Vi fick ett stopp på tvåan, det var en trippelbar så jag förstår att hon tyckte att det var läskigt eftersom vi aldrig hoppat det innan, resten av banan var fin och är nöjd efter en debut i 110!
När jag kom hem åkte jag och red Lusen, kul att rida ponny igen!
Sitter och kollar på sex and the city movie och bara slappar, skönt
ikväll blir det jobb och fest, det gillar vi :D!
hade, vic


Grattis till Malin som vann 110 klassen, Celinne ser så söt och glad ut för att vara med på prisutdelningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0