Borta bra men hemma bäst....eller?!



Jaha då var man hemma då och det känns så sjukt tråkigt rent ut sagt, jag vill bara åka tillbaka till martina, saknar henne så mycket! Har haft det så sjukt mysigt och kul..
och alla kläder jag köpt, vad ska man säga.. det är hur mycket som helst!
skola idag och det var kul att träffa alla igen, har saknat vissa mer än andra ;D
kände inte riktigt för att komma hem till all stress och hästarna.. hur hemskt det än låter känns det som jag inte hinner med allt!
Träffade ida gumman igår med det va så himla skoj att träffa henne (:
Celinne idag gick inte bra, men Henke gjorde och det var vell tur det. Min stackars mamma ramlade av han igår och spräckte till och med min hjälm och slog i rätt rejält.
idag sken solen och jag har varit på bra humör även att jag är fast i tranås en tid till..
hoppas alla har haft det lika bra som jag förra veckan. sängen ropar mitt namn ;D vic
Du får mig le...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0