-

Idag vaknade jag av att jag typ låg lite halvt på golvet och lite halvt i sängen, jag vet inte riktigt hur jag gick och la mig men vaknade så iallafall.. haha
tidsoptimist som jag är på morgonen går jag upp och tar mig till tandläkaren, hmm,, jag hade inga hål och hon den snälla tandläkaren förstod vad jag menade med mina tänder och skulle göra allt för att jag ska få som jag vill :)!
Skolan idag var sådär sjukt onödig att man ville bränna ner skolan mer än vanligt!! Seg, tråkig, dyster och otroligt jävla ONÖDIG!!!
Åkte hem för att senare åka till stallet och rida dresyr på Zita, hon påminner mig verkligen om varför jag Ogillar ston, som tur är gick det bättre idag än igår, alltid nått!
nej nu måste jag kila, bjuder på en bild från dagens outfit.. vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0